вторник, 3 май 2011 г.

В BTV новините

... ще има репортаж за food блогърите и кратко интервю с мен:)
Правя малко промяна на поста, който гласеше,  че репортажът ще е днес, но ми се обадиха в последния момент, така че заповядайте отново на 08/05 т.е в неделя:)


Трябваше да приготвя нещо много бързо, което нямах време да обмисля. Почуствах се малко като в Lord of the Chefs, само дето никой после не ме оценяваше:)
Спрях се на хапки с пастет от риба тон. Преди два месеца ги бях правила за едно парти и снимките отлежават, изчаквайки да им дойде време за публикуване. Сега нямах време да повторя варианта с крекерите, но обещавам тук да публикувам пълната рецепта.

44 коментара:

  1. Ау, и мене ме поканиха, още не съм разбрала за какво става въпрос, тъкмо ще видя твоя репортаж как ще мине. Голям срам е, напълно те разбирам, но съм сигурна, че си се справила страхотно! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ще те гледаме!!! И после ще се фукам,че те познавам:))))

    ОтговорИзтриване
  3. Му ха ха, ура, няма само аз де се червя и срамувам после:) Иринка упех!
    Ироночка, аз пък отдавна се фукам че те познавам теб:))))

    ОтговорИзтриване
  4. Ще чакам с нетърпение репортажа със звездата ни, т.е. ТИ!!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Следя те с такъв интерес много се радвам че се издигаш и съм сигурна че си адски добра така че разбий ги там. Ще те гледам с огромен интерес. страхотна рецепта си подготвила !!!

    Катя

    ОтговорИзтриване
  6. И аз ще гледам, дано да не взема да го изпусна ... няма какво да се червиш, убедена съм че си се представила перфектно :)

    ОтговорИзтриване
  7. Явно всички сме на клона :) На мен ми се обадиха първо, но аз отказах, тъй като съм на работа и нямаше как. Радвам, се Румка, че ти си успяла да се включиш! Ще те гледам с интерес.

    ОтговорИзтриване
  8. Oooo :) ще те гледаме с интерес и съм сигурна, че и ти и Ирина ще сте блестящи!!!

    ОтговорИзтриване
  9. И добре че каза,щях да те пропусна!

    ОтговорИзтриване
  10. Ех, жалко - аз успях да го изпусна. Дали ще го дават отново във вечерните новини?... С удоволствие бих видяла най-после нещо интересно по новините - омръзна ми от мрачни вести и злободневни проблеми.

    ОтговорИзтриване
  11. Лека промяна:) Обадиха ми се че се отменя за 08 т.е в неделя

    ОтговорИзтриване
  12. Ух, добре, за тогава ще се класирам да го гледам :) Поздравления :)

    ОтговорИзтриване
  13. Ехаааа,
    И аз ще гледам, но не разбрах по кое време. Сутринта ли ще бъде?
    Лулу, много се радвам, сигурна съм, че ще си блестяща!

    ОтговорИзтриване
  14. Много се радвам, Руми!
    Убедена съм, че ще бъдеш страхотна,
    поздравления и до неделя, Диана

    ОтговорИзтриване
  15. Записвам се и аз за гледане на новините :) Сигурна съм, че ще бъдете страхотни!

    ОтговорИзтриване
  16. Поздравления! Аз новини не гледам, ноооооо, за това ще направя изключение ! Със сигурност ще ги изгледам докато не видя репортажа с теб!
    Още веднъж - поздрави и успех! :)

    ОтговорИзтриване
  17. Аййй, тъкмо се ядосвах, че пропуснах новините в 20ч и слухтя в 22. Ще гледам в неделя, такива хапки ми харесват, нали са соленички :)
    А ти бонбони яде ли :)))

    ОтговорИзтриване
  18. Ще те гледам и много ще се кефя защото ти наистина заслужаваш подобно внимание :-)До неделя ;-)

    ОтговорИзтриване
  19. Уха, супер, чакам с нетърпение! :)

    ОтговорИзтриване
  20. Снощи си изгледах целите новини :D На 8-ми задължително ще те гледаме :)

    ОтговорИзтриване
  21. И аз ще съм пред ТВ-то в неделя за да гледам предаването ) И на мен ми се обадиха, но съм изпуснала влака. Затова ще се наслаждавам на вашите шедьоври :)))))

    ОтговорИзтриване
  22. За мен ще е чест и удоволствие,мила! Чакам с нетърпение!

    ОтговорИзтриване
  23. И аз гладах новините, но след като не видях такъв репортаж, разбрах че има промяна.
    Очаквам с интерес и нетърпение!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Я люблю читать вашу статью по почте, я хотел бы написать небольшой комментарий, чтобы поддержать вас и желаем вам хорошего продолжения Все лучшее за все ваши усилия блогов. Цените рекомендации! Позвольте мне попробовать. Продолжайте работать, отличная работа!

      Изтриване
  24. В неделя и аз засядам да гледам ,и да се наслаждавам на кулинарните ти умения които винаги са ме възхищавали.
    Успех ЛУЛУ!

    ОтговорИзтриване
  25. Хич да не ни залъгват с кратки репортажи.Искам поредица!!!Искам да гледам красиви , успели , талантливи жени , които проповядват в блоговете си истинските житейски ценности.До гуша ми дойде от футболни съпруги , "Златки" и всякакъв род шантонерки, които ни натрапват от екрана.

    ОтговорИзтриване
  26. Ей, супер, събрах си цяла агтка:) Сега всички ще ми гледате дружно резила:) Поне после пак дружно ще се посмеем за моя сметка:)
    Шегата на страна, наистина много ви благодаря за подкрепата, хубавите думи и най- вече за факта, че сте тук и пишете!

    ОтговорИзтриване
  27. Гледах те :) Продължавай да твориш :)

    ОтговорИзтриване
  28. Привет, Лулу!
    Гледах репортажа.
    Поздравявам те!
    Открих те точно такава, каквато очаквах - усмихната и позитивна млада дама, която не се предава пред ежедневностите, а продължава да твори.
    Желая ти щастие.

    ОтговорИзтриване
  29. Гледах! И като стана въпрос за кулинарните книги, аз съм ЗА. Из баластрата, съществуват и много добри кулинарни книги, доближаващи се по-скоро до изкуство, отколкото като настолен рецептурник.
    А за "пейката" - пейки има, но са в малките градове, където хората продължават да споделят бита си.
    Много добре изглеждаш, Руми. :-)

    ОтговорИзтриване
  30. Много хубаво интервю... Поздравявам те!
    Разчитам да продължаваш да развиваш блога, защото той е много повече от тетрадка с рецепти. Мен лично много ме вдъхновяваш!St&Il

    ОтговорИзтриване
  31. Ехееей Руми, гледах те!
    Чудесно интервю, браво на теб!
    Изглеждаше добре и беше много усмихната и естествена.
    Давай все така и на следващите медийни изяви, сигурна съм, че тази няма да е последна.
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  32. Чудесно стоиш на екран, Руми! Много естествена, усмихната и красива!

    ОтговорИзтриване
  33. Браво Руми, много хубав репортаж, представи се страхотно!!!

    ОтговорИзтриване
  34. Благодаря много на всички! Да ви кажа честно първоначално изобщо не исках да се гледам, но в крайна сметка мъжа ми свал ивидеото и се престраших:)

    ОтговорИзтриване
  35. И аз те видях, Руми, страхотна си! :)

    ОтговорИзтриване
  36. Аз няма как да видя репортажа, но съм сигурна, че си се справила блестящо, Лулу! Хапките изглеждат невероятно неустоими на снимката!

    ОтговорИзтриване
  37. Ее, как вы читаете мои мысли! Вы, кажется, так много знают об этом, как вы написали книгу или что-то. Я думаю, что вы можете сделать с некоторыми фото ездить сообщение домой немного, но вместо того, что это большой блог.Фантастические чтения. Я, конечно, вернусь.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Rumah большое спасибо. Мой русский очень плох, но я понимаю.

      Изтриване
  38. Поздравления. Какво е искал да бъде там?Тя трябва да бъде наистина невероятно.

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...